۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
5

با حضور کارشناسان و مدیران جمعیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پژوهش آسیبهای اجتماعی استان خوزستان، کارگاه آموزشی با موضوع ارتقاء سلامت روان کارکنان در محیط های کاری و خانواده با محوریت پیشگیری از اعتیاد در محل سالن سینمای شرکت فولاد خوزستان در دو سکشن با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.   […]

نویسنده : فرزاد مرادی
پ
پ

با حضور کارشناسان و مدیران جمعیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پژوهش آسیبهای اجتماعی استان خوزستان، کارگاه آموزشی با موضوع ارتقاء سلامت روان کارکنان در محیط های کاری و خانواده با محوریت پیشگیری از اعتیاد در محل سالن سینمای شرکت فولاد خوزستان در دو سکشن با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پژوهش آسیبهای اجتماعی استان خوزستان: با حضور کارشناسان و مدیران اداره کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در محیط های کاری استان خوزستان در شرکت فولاد خوزستان برگزار گردید.

به نقل از داریوش مرادی شلالی، مدیر عامل جمعیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پژوهش آسیبهای اجتماعی استان خوزستان و رییس کمیته پیشگیری از اعتیاد در محیط های کاری استان خوزستان، اعتیاد برای  فرزندان یک خانواده معرفی نمود و به بیان  تجارب و مقالات مختلف خود در خصوص جرائم خانواده در استان خوزستان و نقش اعتیاد در پدید آمدن این معضلات پرداخت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را در پیشگیری از اعتیاد مهم و موثر تلقی نمود. همچنین این کارگاه در آینده نزدیک بطور مستمر در تمام شرکتهای بالای ۱۰۰ نیروی شاغل تا ریشه کن کردن اعتیاد در محیط های کاری استان خوزستان ادامه خواهد یافت.

در ادامه جناب آقای دکتر عبادی رییس شورای راهبردی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و جناب آقای دکتر لنجانی عضو هیات علمی شورای راهبردی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان به دسته بندی عوامل موثر در ارتقای سلامت روان کارکنان با محوریت پیشگیری از اعتیاد پرداختند.

همچنین نمایندگان پلیس فتای استان خوزستان به مناسبت هفته کودکان سایبری و چگونگی کنترل آن در خانواده عنوان کردند عواملی چون، کنترل نا محسوس فرزندان در انتخاب دوست، نقش مهم فضای مجازی و توجه مادران و نقش پدران به عنوان الگوهای کودکان و نوجوانان در خانواده ، تعریف الگوی مناسب در اطرافیان از سوی خانواده برای کودکان و نوجوانان و نقش ارگان های آموزشی را  مهم در کنترل و پیشگیری از اعتیاد دانست.

در ادامه آقایان، ستوانیکم شاهپری و جناب آقای حاجیوند به نمایندگی از جناب آقای ویسی رییس اداره تشخصی و پیشگیری پلیس فتای استان خوزستان مثال های عینی از مراجعه کنندگان به دادگستری را بیان نمودند.

جمعیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پژوهش آسیبهای اجتماعی استان خوزستان بر خود وظیفه میداند از زحمات تمام مسئولین شرکت فولاد خوزستان از جمله، جناب آقای مهندس قاسم زاده، جناب آقای مهندس حکیمی، جناب آقای مهندس موسوی و دیگر عزیزانی که در بر گزاری این همایش همکاری کردند کمال تشکر و احترام را داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.